SMULAN & PÄRLAN, hehe.
Publicerat den

Fina Ebba och jag.

Ah, då är denna helgen också över. Ska iväg till mamma nu snart och plugga lite.
Men om jag ska göra en sammanfattning av helgen så ser den ut såhär:


Fredag: Redigt lugn dag. Träffade farmor och farfar och sedan kom jag hem och såg på The Good Girl och Nils Karlsson Pyssling. Mysigt haha...


Lördag: Träffade mamma. Åkte hem. Träffade Simon. Åkte till Ebba och kollade CL som Barca vann för alla som missat det! <3 Men ah, sedan sov jag där.


Söndag: Dvs idag dårrå... Jag och Ebba vaknade av oss själva vid sju-tiden(?!), sedan fixade vi oss och drog ner till planerna vid stadion för att se på MFF - Klagshamn. Sedan drog vi hem till mig, såg på film och nu har hon åkt.

Nu drar jag till mamma. Bloggar när jag kommer hem.
XOXO, Pärlan ehehe.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?