*
Publicerat den

Wowow, denna dagen har gått riktigt fort!
Vaknade tidigare än vanligt för jag skulle hinna duscha och ta mig till skolan i och med att pappa inte kunde köra mig idag. Hann inte äta hemma så fick ta med te och macka till skolan. Smart drag i och med att det var äcklig mat som vanligt. Vi hade några lektioner och därefter stack vi till Palladium för att se på en dansföreställning, när den var slut så slutade vi för dagen. Det vill säga ungefär två timmar tidigare, så jag vart i stan en stund för att därefter dra till min syster. Sedan skulle jag skejta, men det blev inte av. Kom hem och städade, tränade, åt och bakade. Såg även färdigt säsong 3 på Gossip Girl!
Så lite tycker jag faktiskt att jag hunnit med idag.



Nu ska jag se på Never Say Never för första gången. OMG, wish me luck...



michelle vinberg

JADÅ NICOLE! Det är bra.. du kommer gilla han hihi :D

puss <3



URL: http://michellevinberg.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?