if u want me 2 b real deep, i'll hook u up w/ some poetry
Publicerat den

Godmorgon... hej?
Är sjukt seg idag. Var på fest igår, den var väl helt okej, slutade sämre än den började i alla fall.
Nu ska jag käka frukost och sedan hade jag tänkt ta tag i mitt rum. Kanske hade varit bra för mig att gå på gymnasiemässa @ Thoren Business School i och med att det är ett av gymnasiena jag tänkt söka in till, men fick reda på det idag precis när jag vaknade och det slutar om en timme så jag hinner nog inte.
Får helt enkelt ta det nästa år när det är min tur!

3 stycken myyyyycket fina bilder från igår. Haha shit, måste verkligen skaffa en kamera snart....
Och fråga inte vad jag har på mig, visste inte att vi skulle på fest förrän jag satt på bussen iklädd i en hoodie och jeans, så fick låna en tröja från Marcus mamma haha... Jajaja.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?