LETTING Y'ALL KNOW; ni är bäst nu i alla fall ♥
Publicerat den

Kommer ihåg att jag hade världens elakaste bloggläsare förut. Dem skulle alltid skriva massa elakt som verkligen berörde mig, dem hittade min svaga punkt och kommenterade sånt som fick mig att må dåligt hela tiden.
Men det upphörde tack och lov. Jag har inte fått någon elak kommentar på hur länge som helst, och det är jag faktiskt väldigt glad för. Jag tror dock att kommentarerna har mycket att göra med mig och vad det är jag väljer att lägga upp på bloggen. Om jag lägger upp en bild där jag har mer urringning än på andra bilder så är det klart att jag kommer få kommentarer om det och att jag bara vill visa upp mina bröst osv osv. Jag hade faktiskt väldigt många sådana bilder förut, tror jag i alla fall, eller vissa var det, men ah, hur som helst. Jag har växt en himla massa på senaste tid och jag har lärt mig att jag inte behöver ha push-up och urringning ner till magen och svanka ryggen så att den ser knäckt ut för att få större rumpa och se "fin" ut. Jag är bara mig själv, utan allt det där skitet. Och vet ni vad? Jag känner mig faktiskt finare än någonsin.
Jag hoppas ni kan relatera lite till min text och inse att ni inte behöver göra om er så himla mycket och kladda smink på ansiktet bara för att se ut som ni tror alla andra tycker är fint. Det finns ingenting finare än hur du är utan allt det där. Om smink och allt annat inte hade funnits, hur bra hade du klarat dig då? Det jag menar liksom, lär dig klara dig utan sånt. Det är mycket bättre.

Gs&%hjk)74HODA"&jk - vet inte varför jag skrev allt det dära ↑, kände bara för det.



Tova

Go nicole!



URL: http://YoghurtLover.deviantart.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?