TALAR UT
Publicerat den

Alltså seriöst..... Folk som gör fake-accounts och tar ens bilder och sånt.
FYFAN VAD PINSAMT SÄGER JAG BARA!
Visst jag kan ju faktiskt erkänna att jag gjort det själv. Men jag var typ 8 och gjorde det av Amy Diamond. Använde dock inte hennes bilder eller någonting utan gjorde bara en msn där jag låtsades vara henne i typ en vecka innan jag tröttnade. Men folk verkar ju inte tröttna, hur gamla är ni egentligen? Haha shit orkar inte. Anmäler så fort jag ser sånt sen skiter jag i det. Inte lönt att hålla på och uppmärksamma alla som gör det för det är till stor del varför folk gör sånt också för att irritera, så om man bara skiter i det istället så blir det väl bättre. Egentligen bryr jag mig inte så mycket men fuck vad jobbigt ifall personer börja skriva med folk som bor i Malmö och så bara tror dem att jag är den där människan när dem ser mig i stan osv.. Man ba, ooooppppssiiieee. Nä, men seriöst. Det räcker med att man skriver fel saker till fel personer och så kan jag hamna i massa skit bara på grund av att någon inte har något liv.....




Yuki Yoursic

det är verkligen pinsamt gjort av människor att hålla på sådär. jag fattar inte varför man gör sånt :/



URL: http://yukiyoursic.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?