allvarligt? allvarligt? ja, överhuvudtaget.
Publicerat den

Har gjort lite småjusteringar på bloggen. Lagt in smileys, egen profilbild, WHI- & twitter-widgets. Nu är allt som fattas en header. Plus att jag måste få hjälp av bloggdesignern på hur man får tillbaka inläggsrubrikerna, för dem försvann när jag la in smileysarna. Men det får fixas imorgon eller något. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa en onyttig milkshake åt mig själv och dra mig till stan för att köpa Oliwias present. Därefter kommer jag hem och fixar mig för att sedan dra mig mot hennes fest då. Hoppas på en rolig dag!


Vad ska ni hitta på idag? Fest, släktmiddag? Tell me :-D



costella

Jag skulle på fest idag men så blev det nt så... Så jag ska till stan istället tror jag :)



URL:


hejjjjjj

Oliwia jozwaik?



URL:


elina

var bor du?:) snäääälla svara i inlägg?:D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?