Blev lite mycket text...
Publicerat den

Igår så hängde jag lite med Tova efter skolan och sedan drog jag mig hemåt. Städade, käkade, fixade mig och sedan drog jag till McDonald's för att möta upp Marcus&co (haha). Därefter blev vi körda till Bunkeflo och typ satt där i timmar och bara snackade om allt möjligt. Sedan stack vi till Pizzeria Madonna och skulle käka och då kom Pontus också. När vi hade ätit upp så drog vi oss mot bussen och åkte till Klagshamn. Där satt alla Klagshamnare på skolan när vi kom fram. Men jao, kvällen blev rätt chill ändå.

Jag & Marcus - hahah så fula...

Nu är det första gången på länge jag vaknar såhär sent på en helg (vad jag minns i alla fall..?) Men jaja, det får duga. Nu ska jag äta frukost, hoppa in i duschen, fixa mig och sedan dra till stan för att köpa det sista av Oliwias present, ladda på mitt busskort och kanske träffa Miranda och Johan där, annars kommer dem till mig senare under dagen. Sedan blir det FIEEEEEEESTAAA!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?