I guess, I'm different.
Publicerat den

Sitter hellre på min mysiga röda hjärtformade kudde på golvet och dricker te och skriver än att ligga i sängen eller sitta propert vid bord och stol. Nej, that's not me.
Men i alla fall, så håller jag på och skriver just nu. Ska skriva en berättelse på 2-3 A4-sidor på engelska tills imorgon. Och jag har precis börjat!! WISH ME LUCK KANSKE?!
Men jag skriver på svenska. Ska översätta det till engelska sen. Kanske tar extra tid, men det blir bättre så känns det som.
Hade ni varit intresserade av att få ett litet smakprov på vad det är jag skriver om?
Jag älskar att skriva, brukar dock inte dela med mig av det så mycket här på bloggen. Nu kanske ni tänker "är du galen? du skriver ju hela tiden" men det är inte samma sak att skriva berättelser, dikter och känslor som att skriva vad man gör och äter om dagarna.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?