Svar på frågestunden!
Publicerat den

Hur kan du gå i 8:an när du är 98:a?
Jag hoppade över förskoleklassen för att jag var smart. Jag och en annan tjej på mitt dagis fick göra ett test och se vem av oss som skulle få hoppa över.

Brukade du spela habbo?
Hahaha, ja!!
Hur lång är du och vad väger du?
Jag är 160 cm "lång" och väger 49 kilo.

Om du Fick välja ut hur ditt utssende skulle vara helt perfekt vad skulle du då välja? ,.,, menar aso ögonfärg o så ahahah hårfärg osv ... <3
Hmm, sedan jag varit liten så har jag alltid velat vara lång, blond, blåögd, ha fina tänder och smilegropar. + Jättefin kropp och så är det perfektion för mig. Men även fast jag tycker det jag nyss beskrev är assnyggt så är jag faktiskt rätt nöjd med hur jag ser ut. Till det mesta i alla fall! :-)

Vad tkr du om Bruna ögon??? <3
Jag är svag för ljusa ögon, så blåa ögon är det finaste jag vet. Men bruna ögon, såna som nästan ser ut som svarta kommer direkt efter!


ticho.blogg.se - asfin ögonfärg!!

vilket är ditt absoluta favoritplagg om du får välja från hela din garderob? :)<3
btw, så är din blogg sjuuukt bra! <3
Lätt min oversizade skjorta från Zara. Går att använda både till vardags och till fest ;-)
Hihi tack så mycket!!

Hej nicole! Jätte fin är du och även din blogg :)
Vad är det bästa man kan göra för att komma över ens ex?
Hej och taaaack, hihi vad glad jag blir :*

Hmm, gud. Det var en assvår fråga. Om du verkligen tyckte om personen så är det nog stor risk att du aldrig riktigt kommer komma över den. Eller jo, men personen kommer alltid finnas där liksom. Kvittar om det är pojke, flicka, vän eller mer än vän, för har personen betytt mycket för dig så kommer det alltid att göra det.
Men allt du kan göra är väl att prata med ditt ex, få ett riktigt avslut, förstå varför och även ifall det kanske var du som gjorde slut, så måste ändå han/hon få veta varför och ibland kanske du måste intala dig själv om varför, för man kan glömma det och bara tänka för sig själv "varför? varför varför?". Just den frågan om och om igen...

Hur gör jag för att koka mitt ex mohahhah :)?
Hur du gör för att koka ditt ex... Haha inte genom att hålla på med massa andra i alla fall. Då blir det lättare för personen för dem tycker att man är såhär lite äcklig som bara går till någon annan direkt efter och så. Så håll dig borta från alla andra istället! Det "kokar" mycket mer om personen kanske pratar med din kompis och ba: "ja, har hon haffat någon sen vi gjorde slut?" så kan din kompis svara: "nej." Då blir personen helt mindfuckad haha, för den kommer tänka omg, ofta, hon kanske inte är över mig eller? jo, eller nä, men varför har hon inte strulat med någon? Och jaaa, allt möjligt, det blir så himla många tankar och det är ju det som kokar mest ;-)

Favorit affär?
Carlings, H&M och Zara hehe.

Vart dansar du någonstans?
Jag dansar inte längre men förut dansade jag på Aktiv Ungdom och Malmö Dansakademi.

Kan du lägga upp en video när du dansar?
Njäeeh, kanske någon gång!

1. Om du hade velat byta ögonfärg, vilken hade du valt?
BLÅA!!!



2. Varför ändrar du designers jätte ofta? :O
Hehe, för jag tröttnar snabbt och tycker inte det passar in eller jag vet faktiskt inte..

3. Brukar du ha dagar då du känner dig SJUKT ful o äcklig? or is it just me :O
Ja det har jag! Haha, finns nog inte mycket man kan göra åt det än att sätta igång lite girlpower låtar som: Keri Hilson – Pretty Girl Rock och Livvi Franc Featuring Pitbull – Now I'm That Bitch eller söta låtar som: One Direction – What Makes You Beautiful och Sean Kingston – Beautiful Girls. Lovar, dem boostar självförtroende sjukt mycket!

4. Har du nånsin varit kär? Isåfall kan du kanske förklara känslan? ;)
Haha, jag är 13 år, kommer nog vara mer kär än vad jag varit men ja, det har jag faktiskt. Hm, känslan är underbar. Haha, det går inte att förklara. Man går med ett leende på läpparna hela tiden, blir glad av att bara höra personens namn eller tänka på någonting som har med den personen att göra. Man vill ligga och mysa och vara helt fånig och barnslig med personen. Gå ut och göra galna grejer eller kanske bara träffa personens familj. Ja, det är väl olika för alla, men det är lite så det är för mig. Jag känner mig så himla intresserad av personen att till och med om personen haft en sten i skon under dagen och berättat det för mig sen så hade jag inte tänkt "WTF" utan jag hade tyckt det var rätt intressant, så hade jag väl berättat att jag beställt en räkmacka men fick en kycklingmacka. HAHA, sämsta exemplena men seriöst, man vill veta allt om personen.


5. Brukar folk "öga" dig ute, t.ex i stan eller så? (för du är så super fin) :D
Ehm, hehe, ja... Eller ibland. Haha mjo, jag brukar få blickar men om det är för att jag är superfin det vet jag inte haha, kanske har läckt i mina byxor eller något??? Haha, nej bara skoja lite.

Hehe många frågor, men ändå. Grym blogg har du också, vore kul med fler updates o fler nya bilder! (outfits)
Tack så mycket och ja, det ska jag så fort jag får en fungerande kamera igen!

Vad är det för dans du dansar?
Jag dansar inte nu, men har dansat streetdance, lyrical hiphop, magdans, pussycat dolls-dans och reggaeton-dancehall.

Tycker du att jazz/modern dans är fint?
Ja!

Finns det dagar då du inte vet vad du ska ha på dig?
Haha, typ varje dag...

Kan inte du lägga upp tips på vad man kan ha på sig till typ en vanlig dag som skolan ?
Jo, självklart kan jag göra det (inte i detta inlägget dock, gör det i ett annat) :-)
Hur lång är du?

1,60
tråkiga men snälla vänner eller roliga men elaka vänner?
Hmm, man vill ju ha någon man kan prata med men man vill även ha någon man har roligt med.
Shit, det var nog den svåraste frågan hittills haha... Alltså jag gillar typ inte när folk är elaka, får lite damp men jag gillar inte tråkiga människor heller. SHIIIIT!!! Aja, vi kör på elaka men roliga då. Hellre ha en massa roliga minnen än inga roliga alls...?

vänner som skryter om sig själva hela tiden eller vänner med jätte dåligt självförtroende?
och varför?
Lätt vänner som skryter om sig själva! Visst det kanske kan bli lite jobbigt att höra "fyfan vad snygg jag är" hela tiden, men det är bara för man inte är van vid att höra någon säga så (eller inte jag i alla fall) men jag hör hellre men skitsnygga vän säga att han/hon är snygg än att han/hon är ful. Är man snygg och vet om det så behöver man väl inte låtsas som något annat !

hund eller katt?
HUND!!!!! Är jätterädd för katter. Gillar inte dem alls. Eller jo, men dem gillar inte mig haha...
Vilken kändis tkr du att du mest är lik?
Har fått höra att jag liknar Selena Gomez asmånga gånger. Gör jag det??
Men hm, det kanske jag gör lite. Typ en blandning av Selena Gomez och Alexis Bledel i så fall.



och du har så fina långa ögonfransar hur får du dom så fina?:D
Ehm, jag vet inte.. Brukar inte göra något speciellt med dem faktiskt :o

mera dageoutfit och modellbilder?:P
Haha ska bli! Svårt nu bara när jag inte har någon kamera.

vad dansar du för dans?
Ingen just nu, men har dansat lite olika. Du kan läsa det högre upp!

är du 98 och går i 8?:)
Yessir!

kan du vissa ditt rum snälla?
Haha ni har fått se det stökigt så ni kommer få se det rent också.

och hur du ser ut utan makeup;)
Det har ni ju fått se en himlans massa gånger! Brukar inte ha smink så ofta :-)

hur många har du vart tsm?
Bara en som det varit rätt så seriöst med och som hållt länge.

kollar folk på dig mkt i stan du e så sööööööööööööt:D
Haha, får väl lite blickar men taaaaaaaaaaack! :-)



nena

vilket område bor du i ?

snällasnälla svara



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?