I've got beauty, I've got class, I've got style AND I've got ass!
Publicerat den

Hejsan pojkar och flickor! Denna dag har spenderats i skolan och i stan. Det var ju "after-work shopping" i hela stan så allting hade öppet till klockan åtta och dem mesta av affärerna hade en massa erbjudanden och rea också. Köpte dock inte så mycket (har börjat bli mer sparsam av mig..) Men fick i alla fall med mig ett par byxor hem och även en present till Oliwia. Och eftersom Miranda har typ världens finaste pälsväst hon aldrig använder så tog hon med sig den idag och då fick jag den eller i alla fall så fick jag låna den ett tag haha. Här är då dem fina plaggen:





CJ

SVAR: Instämmer, himla goda och ett bra alternativ till cola light som jag annars är beroende av. :) Trevlig kväll söta du!



URL: http://cjs.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?