man ba: MMUUUU !
Publicerat den

Om en halvtimme ska jag vara på Södervärn och möta upp hälften av tjejerna i min klass, därefter kommer vi alla gå ner till ungdomsmottagningen och ha våran första lektion där. (Killarna kommer inte få dra dit förrän nästa år hohehehe, suckaaaaz! > ...gud vad töntig jag är..) Men i alla fall, ska bli intressant ju. Därefter blir det tillbaka till skolan och ha vanliga lektioner. SHIIIIT! Kom på att jag har idrott idag, måste packa ner idrottskläder. För mycket att tänka på, gaaah. Men nu ska jag i alla fall då packa ner mina idrottskläder och sedan dra mig mot Södervärn. Hadeeeeee gött!



Nathalie

Längst ner i stilmallen (tror den är längst ner) finns det en kod som börjar med img{, om du tar bort hela den koden så blir bilderna som vanligt :)



URL: http://bubblewrappedheart.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?