Merry Christmas, Kiss My Ass.
Publicerat den

Har nyss käkat varma äpplen med kanel och socker på. Sjukligt gott! Imorgon är det den första volleyboll-träningen, sjukligt niiiiiice. Det ska gå två tjejer från min förra skola där också så det känns skönt att jag kommer känna någon där i alla fall. Men jajaja... Hösten har typ inte ens kommit och jag är redan sugen på dunjackor, snö, vinter, jul, nyår och nästa år! För vid detta laget om ett år så kommer jag ha chansen att reda ut en grej som varit ett problem för mig länge. Ni anar inte vilken lättnad i bröstet jag fick när jag kom på det. Att det där är min chans, så jag måste se till att inte sabba den nu. Men godnatt på er allra bästa läsare och förlåt för att min blogg är så dryg. Den kommer säkert bli bättre med tiden, så länge har ni ju nbicas som ser mycket mer professionell och snyggare ut än denna.



Anonym

snygg tshirt!



URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/


sara

vart är t-shirten ifrån? sjukt snygg!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?