SUBSCRIBE!
Publicerat den

Detta är mina spellistor:


raaarraaw - rock-aktig musik, ingen hip-hop eller så.

partymood/dance - fest&dans musik ;-)

gangstaaas &wb’s - gangstermusik haha. nej, men lite rap och sånt.

DAMP. - dubstep, techno och house.

SV3NSKT - svensk musik.

sadface - låt tårarna rinna...

nnicoles - typ mainstream musik, hip-hop, R&B och massa som spelas på radio.

GIRLPOWAAAAH - !!!

happychiiiiiill - låtar jag blir glad av.

acoustic - take a chillpill. - akustiska och slöa slapplåtar.

WORLDWIDE - låtar på alla språk förutom svenska eller engelska.

nostalgi - låtar som tar dig tillbaka i tiden.

reggaedidoo tyyyyp - reggae... typ.

mitt hjärtas melodi - vackra melodier.

nastyyyybitch - time to get dirty girls!




Erik Cheng

Skön musiksmak :D



URL:


Anonym

hej jag har precis startat en tävling på min blogg, så vill du ha chansen att vinna ett valfritt iphone/HTC-skal värt 500:- så kika in! =)

http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=1871922



URL: http://nattstad.se/ceckarlssson





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?