OMG, kolla vad långt hår jag haft...
Publicerat den

BTW: hittade alla mina gamla webcam-bilder. Dem hade bara försvunnit från Photo Booth inte från hela datorn. Hihi, fatta lättnaden eller?! Blev sjukt glad. Men lite sorgsen är jag för att jag förstört mitt hår.
Menar inte nu när jag färgade det nyss utan att jag började färga det överhuvudtaget. Om jag får en dotter när jag blir äldre kommer hon inte få röra en hårfärg förrän hon är arton. Så det så!



Mama

Det tror jag inte!



Din pacate ea va spune:"E parul meu si eu hotarasc!" La fel ai zis si tu cand te-am rugat sa nu-l vopsesti, pentru ca tu ai asa culoare frumoasa.



Dar daca vrei, acuma vine iarna, vei purta caciula, cred, si pana la primavara daca ai rabdare si nu-l vopsesti vei avea din nou culoarea ta. Crede-ma, trebuie sa ai rabdare. Te iubesc, mama



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?