SAY CHEESE & grapes.
Publicerat den

Tog inga bilder igår. Surprise? Har ingen kamera liksom och mitt minne på mobilen är nästan överfullt så kan inte ta bilder med den heller.... Men det gick väl bra, hjälpte pappa ganska mycket tills han typ skar sig i fingret när han skulle skära upp ost, så han fick åka in till akuten och sy. Så där satt jag och åt upp osten och vindruvorna som var till kunderna. Egentligen gillar jag inte ost och det gjorde jag inte igår heller, men när man väl käkat det ett tag så blev det gott! Haha... Och så lärde jag mig äta vindruvor med kärnor i också, innan brukade jag alltid bita av toppen och pilla ut kärnorna och sedan äta vindruvan. Sedan halvsov jag lite och så kom pappa vid halv ett och hämtade mig så stack vi och åt på McDonald's, jag var vrålhungrig! Sedan kom jag hem och gick och la mig direkt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?