Was it worth it? Was it perfect?
Publicerat den

Träffade inte Miranda idag och tog foton, men jag har käkat sushi med pappa, gråtit och skänkt en tanke på dem som dog för tio år sedan och så har jag haft en egen photoshoot med temat "isprinsessa". Inget speciellt egentligen bara en massa vitt. Men ska lägga in bilderna, redigera dem och allt det där och sedan kommer dem ut. Men nu ska jag käka kvällsmat och sedan ska jag gå och lägga mig.
MEN MIRANDA OM DU LÄSER DET HÄR SÅ HÖR AV DIG TILL MIG SÅ FORT DU KAN! Kan du inte ta emot sms heller eller???? Jaja, ring mig senast imorgon/måndag!!!



miranda

nej haha gumman jag har ingen mobil, då kan jag inte ta emot sms... men jag har förfan inte ditt hemnummer heller! :o och du har ingen facebook :(

shit vilken fin bild, skicka dom när du har tid, haha :D



URL:


My Vestlund

Härlig bild ♥



URL: http://myvestlund.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?