LUCKY ME
Publicerat den

Då är jag äntligen hemma. Vi kan väl börja med att min resa var väldigt olycksdrabbad. Jag glömde min kamera hemma, så jag har inga egentagna foton ännu. Måste vänta på att alla ska skicka bilderna de tog istället. Sedan så var vi på ett köpcenter i flera timmar en dag, and I didn't find shit! Jag hittade verkligen ingenting!!! Så ja, jag fick pengar från mamma istället som jag la i min jackficka och stängde åt ordentligt och när vi kom fram till hotellet så la jag ner pengarna i min väska i en liten ficka där. Igårkväll kollade jag så att pengarna var kvar och det var de, men när jag tog upp min väska innan idag så var den lilla fickan öppnad och pengarna var borta. Har kollat i hela min resväska och överallt men nej, pengarna är verkligen borta. Så det är nog det jag är mest sur över. Antingen har de på hotellet tagit dem medan vi käkade frukost eller så har någon på flygplatsen tagit dem. Kan inte komma på något annat, för väskan var ju stängd, allting var kvar osv, men den lilla innerfickan var öppnad och pengarna borta. Alltså fuuuuck, man gör inte så. Har jag tur så hittar jag dem någonstans, men å andra sidan, när brukar jag ha tur liksom..?



Rebecca

kikar in :)





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?