NEJ...
Publicerat den

Ni vet när man googlar på bilder, hittar en bild och klickar på den, så hamnar man ju på en ny sida med bildens webbplats tonad i bakgrunden. Jag brukar ofta kolla på bakgrunden också. Ser den intressant ut så klickar jag in mig där. Detta hände nyss då jag skulle söka efter en bild på tecknade bröst. (Haha, fråga inte... Fick en galen idé av att rita ett par på en tischa, men vi får väl se hur det blir med det) Fick upp nedanstående bild då och klickade upp den, då hände det jag sa i början av inlägget. Hamnade på en asgrym blogg som drivs av en tjej som är hur duktig som helst på att rita och måla, klickar runt lite, kollar arkiv osv osv... Sedan läser jag det senaste inlägget där hon säger förlåt för att hon inte bloggat men att hon har en massa att lägga upp och kommer göra det. Blir lite glad och tänker att jag ska börja följa hennes blogg. Tills jag ser datumet det inlägget är upplagt på. Mars 2011. Man får ju nästan tårar i ögonen när man hittar en bra blogg men märker att den inte uppdateras längre...




Nils

Fint med 6 fingrar på handen (Y)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?