Pretty Green Bud
Publicerat den

Igår var jag med Tindra. Vi stack till Bryggeriet för att se på en tävling de hade men tillslut hamnade vi på Möllan för att köpa Pocky hehe... Vi stack i alla fall tillbaka efter vårat inköp och så träffade vi Moses och hans kompisar, så vi följde med de till Stapel och var där till halv nio kanske. Sedan kom jag hem och så snackade jag Skype med några killar i min klass + Erik tills klockan halv fem på morgonen. Men nu, nu är jag vaken. Och nu, nu är jag jävligt trött. Men det är en vackoor dag mina vänner, så den tänker jag faktiskt inte slösa bort. Roligt inlägg med massa detaljer och tider, borde berätta vilka bussar jag tagit osv också eller? Hehe, nene.

Hmm, mest för att jag är ego...

UPDATE: svar på kommentar: Linnet är från Hunkydory Stockholm.



ISA

var är tröjan ifrån?!??!?!?! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?