JUST STUFF
Publicerat den

Kan inte fatta att det redan är onsdag idag! Har två dagar kvar av min prao. Vill typ inte lämna stället och gå tillbaka till skolan... Men good thing att jag inte ska det heller. På söndag åker jag till min mormor och morfar i Ungern med min mamma och min syster. Min moster och mina kusiner är också där så det kommer vara en himlans massa folk! Det ska dock bli roligt att få träffa alla igen och för första gången! Har ju inte träffat mina kusiner förut. Hur som helst... Hade tänkt hoppa in i duschen och därefter sätta mig och läsa en massa, så vi lär nog inte höras mer idag. Men för att avsluta detta vimsiga inlägget som handlar om allt och ingenting så toppar jag med ett foto på solglasögonen jag fick från min farmors syster och hennes man idag!




Nathalie B

Åh, sjukt snygga! Astuffa ju. :]



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?