BLOPPIS?
Publicerat den

Skulle på morgonsesh med tjejerna idag men pga halsont, brist på sömn och antagligen öroninflammation så stannade jag hemma istället och somnade om. Nu är jag vaken igen och ska alldeles strax käka lite frukost. Därefter ska jag fortsätta med att rensa ur min garderob. Började nämligen på det igårkväll efter att ha möblerat om mitt rum. Får se vad jag gör med kläderna sedan. Kommer nog försöka sälja lite i och med att jag behöver ca$h. (Hade ni varit intresserade av att köpa lite kläder?)
Det som blir över slänger jag nog i en sån container som skickar kläderna till människor som behöver dem.
Då vet ni det! Godmorgon :-)



Nathalie B

JAAAAAG! om det jag är intresserad av skulle passa mig, höhö. :)



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?