♥ THE HIP DROP DANCE COMPLEX
Publicerat den

Har dansat i sammanlagt 5 timmar denna veckan och det är bara tisdag idag!!! Men det känns så otroligt skönt alltså.
Jag lovar att jag är en träningsnarkoman egentligen, har bara lagt det åt sidan alltför länge...
Det är ju som sagt prova-på-vecka på The Hip Drop Dance Complex och hittills har jag prövat; Mixed Styles, High Energy/90s HipHop, House, Krumpin' och HipHop. Imorgon tar jag en liten paus, men på torsdag är det en timmes Lyrical/L.A.Style HipHop. Alltså ni anar inte hur bra alla lärare och danser är på detta danscentret!
Överallt annanstans jag dansat så har jag ändå tyckt att jag hänger med och till och med är lagom bra, men här känner jag mig värdelös och på ett sätt älskar jag det! För det känns som en utmaning, som om alla är bättre men att det kommer få mig att "step it up" och utvecklas ännu mer. Så jag är riktigt taggad på detta danscentret! Måste bara bestämma mig för vilken dans jag ska gå på och så kommer ni få se en helt ny mig nästa termin!
 
random bild från google






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?