ENERGY
Publicerat den

Alltså ohhh... Jag är supertaggad på att börja träna asmycket! Just nu går jag på dans en gång i veckan och det känns som om det inte räcker för mig. För det första vill jag träna styrka och självförsvar, det har jag velat göra ett tag nu men inte lika mycket som jag vill det nu. Boxning av något slag hade varit kul. Thai-, kick- eller bara helt vanlig boxning. Dessutom hade jag velat ha flera danspass, lägga till någon hiphop-dans och även zumba, och ovanpå allt det så ska jag snart köpa min bräda (måste bara bestämma mig för vilken!) och börja skata fo'reaaaal! Så ja, jag vill bara träna, träna, träna. Det är så skönt att komma hem sen efter träningarna när det gått bra och man är helt slut så bara tar man en dusch, något gott att äta och sedan går man och lägger sig.
Det känns som om jag inte gör någonting om dagarna annars, typ sitter vid datorn... Weow. Nä, men träna. Det ska jag fanimej börja göra ordentligt nu. Då vet ni det! :D







Emma

Yoo! :D Har frågestund på bloggen, skulle vara super shysst om du slängde in en awsome fråga! Kram! :D



http://tomson.blogg.se/2012/february/nu-drar-fragestunden-igang.html



URL: http://tomson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?