GET FIT
Publicerat den


Joggade nyss på plats i ungefär 9,5 minuter, exakt ska det vara! Men då kan man ju nästan kalla det för att springa, jag höll ett ganska snabbt tempo och hade väldigt mycket höga knän med också... Nu ska jag stretcha och därefter lägger jag in ricinoljan i håret och hoppar in i duschen! Ska bli fit till sommaren, skaffa långt fräscht hår och min kropp ska vara perfa! Inte för att jag inte är nöjd med den nu, för jag tycker den är helt okej, men jag ska fixa och trixa lite så jag blir supernöjd. Allting handlar ju om hur man själv trivs med allt.




Sara

Hej:) kan du inte lägga upp en bild på hela din kropp, vill gärna se hur din kropp ser ut^^. Låter som en pedofil men jag bantar ju själv till sommaren och vill få min kropp i form liksom.. Och kan du inte ge lite tips hur man går ner snabbare?



URL:


Anonym

är det du med bikinin? :)

Svar: Haha nej verkligen inte. Tog bara någon bild från tumblr. Tyvärr... Skitsnygg kropp har hon :-)!
Nicole Bica



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?