ILLUMINATI WRITTEN ALL OVER IT
Publicerat den

Shit, denna videon är sååå Illuminati. Kolla själva och kommentera ifall ni märker mer än vad jag märkt:

 

- Lil Wayne håller pekfingret mot tummen och kollar igenom hålet som bildas, öga är ju värsta illuminati-grejen. ICU

- Rött och Svart, djävulens färger

- Väggen Wayne målat under hela videon som man får se i typ slutet. Om man kollar tydligt så ser man ett öppet öga och en svag pyramid ögat är i. Själva målningen överhuvudtaget är så jävla galen... Han har avbildat sig själv som Jesus osv ju....

- Att när de väl har med vit färg i videon så häller Lil Wayne svart över det, "bad over good"


Sen vet jag inte om det här med att han har blåa linser också har något med det att göra..? Man brukar ju säga typ "vad blåögd du är" när någon är lättlurad, naiv, korkad osv... Kan det ha med saken att göra? Dunno. Såååå... vad tycker ni? Jag själv har aldrig varit ett stort fan av Lil Wayne men jag har aldrig lagt märke till att han varit värsta Illuminati heller... Lol, kanske för att jag inte visste vad Illuminati var när jag faktiskt lyssnade på honom xp, men hur som helst. It's twisted! Betyder detta att Bruno Mars också är Illuminati? Gah.




n

ögat & ICU är från kyrkan, det betyder typ att gud är allmäktigt & ser allt, INTE illuminati, dfr finns det ett öga & pyramin lite över allt, pyramiden = 3enigheten



URL:


nicolebica

Svar till n: ICU var bara en liten grej jag skrev till haha, så det vet jag fan inget om. Men söker du Illuminati på google och klickar på bilder så är det första du får upp en massa pyramider med ögon i. Om det är från kyrkan vet jag ingenting om, jag har dock aldrig sett det. Vilken religion har det?



URL: http://nnicolebbica.blogg.se/


n

det är ifrån katolicism, dvs kristendomen ( alluminati började trotts allt i kyrkan, BTW dina ögon är SÅ fina, använd inte linser, du behöver inte ändra något på dig!



URL:


emma

vad menar du med illuminati?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?