2005
Publicerat den

... var året då jag först fick syn på denna bruden.
Minns inte att jag såg på hennes audition men jag minns alla andra avsnitt av Idol hon var med i.
Hon vann Idol 2005 och jag var typ aslycklig. Tror jag röstade på henne till och med.
Men jo, det måste jag ha gjort!
I alla fall så pratar jag om ingen mindre än fina Agnes Carlsson.


Hon blev min förebild snabbt som attan och förblev det ett långt tag.
Älskade hennes utseende och framför allt hennes hår, men även hur hon sjöng och betedde sig.
& att hon lyckades så bra efter Idol även fast hon lämnade tävlingen som vinnare, för det är det som är grejen med Idol, de som vinner; de gör sin låt och sedan hör man inget av dem nåmer. Men så var det inte med Agnes och det var ju jag asglad över. Tyckte om hennes musik, blev så glad av den.


Men ja, sedan började jag lyssna på all möjlig musik och jag förändrades som person.

Just nu har jag ingen förebild, I set my own example.

"Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?"

Hon är fortfarande vacker och en inspirationskälla, och jag blir fortfarande glad av hennes musik även om jag inte alls brukar lyssna på den ofta. She rocks, okej?! Hon har faktiskt gjort sig världskänd, så jag är stolt! Och bästa citatet från hennes låtar kommer från låten Release Me och lyder:

"I don't know why I want you so, Cause I don't need a heartbreak".

I alla fall, detta är Agnes nowadays och ja, hon gör fortfarande musik för er som missat det:








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?