STOMP THE YARD
Publicerat den

Mina senaste tweets:



Alltså ni anar inte hur mycket jag bara älskar denna filmen. Kärlek vid första ögonkastet, Mmhhhmmm! Jag typ grät litegranna när DJ och April snackade om D. Och trust me, det krävs myyycket för att få mig att gråta till filmer, har bara gråtit till en film förut och det är My Sister's Keeper. Tror att det här med syskon är känsligt för mig... Kanske för att jag älskar min storasyster så jävla mycket.


HAR NI INTE SETT DENNA FILMEN SÅ BORDE NI LADDA NER/HYRA/KÖPA DEN,
WHATEVER BARA NI SER DEN ASAP!!!!!!!!!!!!!! MAN I LOVE IT!!!!!!!!!!!!



Elsaoooo

Hey , din blogg är superffin !!

Har en fråga .vetinte om du besvarat den tidigare men iallafall !

Vart redigerar du dina bilder för dem är EXTREMTfint redigerade? <33



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?