DANS + 3 favoriter
Publicerat den

Tänkte byta om till mjukis och en slapp tröja och sedan bara dansa. Är himlans sugen på det alltså! Lite mer än 10 veckor kvar tills The Hip Drop Dance Complex har sin prova på-vecka och jag är skittaggad! Idag tänkte jag köra på mycket stretching och därefter ett kort Zumba-pass. Sedan ska jag köra någon koreografi från Sportscamp (om jag ens kommer ihåg dem dvs) annars tänkte jag kolla om det finns någon bra koreografi+tutorial på YouTube och lära mig en helt ny!
 
Här har ni mina 3 favoriter inom dansvärlden:
 
Monica Parales
 
Chachi Gonzales
[spola till 0:50]
 
Jabbawockeez
 



emmy

the hip drop är det bästa stället att lära sig dans på :) dock är det lite på den svårare nivån även fast det är typ nybörjare men man lär sig jätttemycket!

Svar: Ja, det verkar verkligen så! Älskar deras koreografier och det verkar vara bra sammanhållning i grupperna, som om man har kul där osv hehe :-) Dansar du där eller?
Nicole Bica



URL: http://ddreamoutloud.blogg.se


emmy

det är jättebra sammanhållning, det är alltid så mycket energi och alla har kul! jag dansade innan sen slutade jag men ska börja igen när jag har lite mer erfarenhet för lins lektioner är så svåra :(



URL: http://ddreamoutloud.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?