I-landsproblem numero uno
Publicerat den

Är det inte så att alla säger att när man beställer från Nelly så går det riktigt jävla snabbt? Men vet ni vad? Jag beställde grejer den 25;e och jag har inte fått mina saker ännu. Gaah, blir så irriterad... Kommer inte mina saker senast denna veckan så kommer jag typ ringa och klaga eller något. Borde egentligen göra det nu då det står att en leverans tar upp till 3-4 arbetsdagar. pofhibjdksnkdklösa, bara ge mig mina grejer. Ok, bra tack.



Sandra

Samma här, beställde för ca 2 veckor sen från Nelly och mina saker har inte kommit än haha :/



URL:


Tintin

Det trodde jag också från början sen fattade jag att det dom menar är hur lång tid det tar innan dom skickar den typ.. Dom lurar en helt, fick mina skor efter två veckor...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?