JAG ÄR FÖRÄLSKAD
Publicerat den

... i Köpenhamn!
Har tillbringat hela dagen med min syster och mamma i den staden. Vi började med att gå runt i affärer. Jag köpte ett hudfärgat nagellack inne på Aldo och hittade väldigt många fina grejer inne på Urban Outfitters. Tyckte dock inte att något var värt pengarna. Jag menar, jag hade kunnat köpa någon slafsig tröja på Second Hand för en billig peng och klippa till den som det dem har hängandes där. Detsamma med shorts. Tror faktiskt att jag ska göra det. Jag lär ju både spara pengar och ha på mig något unikt i och med att jag gjort det själv. Därefter lunchade vi på Nyhavn 17 och jag käkade en skagen toast som var gudomlig! Till efterrätt unnade jag mig två kulor Ben & Jerry's; Jamaican Me Crazy & Cookie Dough. Nu måste jag fråga; Har ni någonsin ätit någon Ben & Jerry's ni inte tycker om? För det har nämligen inte jag. Det tycker jag är bra, för då känns det som om man verkligen får ut något av pengarna, för billigt är det ju inte direkt...
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?