betygsnack osv..
Publicerat den

Var precis på Malmö Grill och träffade min kusin, farbror, farmor och farfar osv. Fick se min kusins betyg och käkade lite gott. Såg även på när Kardashian-systrarna donerade möbler till någon familj på TV. Nu är jag mätt och dessutom hemma.
Räknade precis ut mina betyg och jag har höjt mig med 17,5 poäng sedan förra terminen då jag hade 237,5. Denna terminen ligger det på 255 poäng med två B, två D och resten C. Måste definitivt bli av med D:en i 9:an och försöka höja mig i alla ämnen egentligen... Ja, men slutpratat om skolan nu, jag har lov ju! Eller vi kan jag nog säga nu i och med att alla andra slutade idag också. Tyvärr ska jag inte hitta på något speciellt idag då jag känner mig rätt så nere. Har väldigt ont i halsen och huvudet. Ska nog städa nu och sedan lägga mig i sängen och se på film eller läsa någon bok. Så duktig är jag... Men glad sommar på er alla :-)!


Nä, får ju berätta att jag faktiskt målat mig en "Mickey Mouse represents The Wu-Tang Clan-tröja" som ni ser på bilden ovan. Mehehe, den blev faktiskt rätt bra. Måste bara stryka den för att färgen ska fästa, får se när jag orkar ta av min dyrbara tid för att göra det. För att fortsätta lite på den ointressanta vägen så kan jag berätta att jag ÄNTLIGEN lyckades uppdatera min mobiltelefon men jag kan fortfarande inte ladda ner Instagram. Vilket elände alltså!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?