kvällar som denna
Publicerat den

Jag gör verkligen ingenting nu för tiden. Sa att jag skulle packa upp > resväskan är orörd. Sa att jag skulle fortsätta på engelska-uppgiften > dokumentet innehåller fortfarande bara 42 ord. Det är inte bra. Det är inte bra alls. Men jag vet inte, det går helt enkelt inte. Jag bara ligger i sängen och lyssnar på musik istället. Kollar twitter och tumblr tre gånger i minuten och facebook lite då och då. Man undrar ju vad jag håller på med, varför jag inte gör det jag borde göra. Men som sagt, det går inte. Det är som om jag sitter och väntar på att friheten ska komma. Tills den kommer så lär jag väl bara ligga kvar här och lyssna på musik. På tal om musik, här får ni en låt jag aldrig kommer tröttna på; nämligen Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet :

Saknar Maskinen. Deras senaste album tilltalar inte mig alls. Fyfan säger jag bara. Nej, nej, nej och återigen nej. Vad hände?! Men det spelar ingen roll. Denna låten finns förevigt i mitt hjärta. Nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna och därefter krypa ner under täcket och lyssna på musik i min ensamhet tills jag somnar. Om jag somnar. Jag sover knappt nu för tiden heller.

Jag gör helt enkelt ingenting alls.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?