THOSE WILL BE THE BEST MEMORIES!
Publicerat den

Hm, hur ska jag börja… Igår var jag på Sanna och Lillys födelsedagsfest och för första gången på länge så fixade jag mig extra mycket för fest. Kände mig ovanligt snygg haha. Men det är helt skönt när man typ kan erkänna det till sig själv att man tycker att man ser bra ut, speciellt om man suttit och fixat sig ett tag. Kanske borde ta och klä upp mig lite oftare? ;) Nä, men, det är nice att ha självförtroendet på topp lite då och då.

Festen var riktigt rolig! Var nästan lite skeptisk i och med att det mest skulle vara folk från klassen där och jag umgås nästan bara med tjejerna men det visade sig vara asroligt. Måste erkänna att min klass är rätt konstig men riktigt skön på samma gång!

Vill lägga upp tusentals med bilder men tyvärr togs det knappt ett 20-tal bilder. Jag hade med mig min kamera dit, satt i bilen och tog lite ego-bilder då jag märker att batteriet snart kommer ta slut. Så jag stänger av och sparar på batteriet men sedan tänker jag inte på det  under hela kvällen… Kom på det på morgonen i alla fall och lyckades knäppa runt fem kort innan kameran dog, så resten är kassa mobilbilder.

Äh, detaljerat detta blev, ni är säkert inte ens så intresserade… Jaja, roligt har jag haft!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?