wäääh
Publicerat den


Fan vad jag saknar det armbandet jag har på mig på bilden!
Det var ett armband jag fick av en tjej i Rumänien typ 2004 eller när det nu var vi var där.
Hade på mig hela tiden i tvåan, men i och med att det var för stort för mig då så tappade jag hela tiden bort det... Även fast det visade sig vara i fickan efteråt :p Så jag slutade använda det i och med att jag var helt rädd om det och inte ville bli av med det, men i kanske 6:an så började jag använda det igen. Jag tog aldrig av mig det, inte ens när jag duschade eller annat... Sen gick det sönder en gång då jag var hos Joel och så skulle vi brottas, då blev jag antagligen av med det, för när jag kom hem till Miranda senare den kvällen så låg inte armbandet i min ficka. Fatta så otroligt ledsen jag blev. Jag bad Joel leta efter det men han hittade inte det. Nu har jag varit utan det i kanske ett och ett halvt år ungefär. Känns som om jag haft otroligt mycket med otur sedan jag blev av med det.... Jaja, hoppas det medför tur till Joels hus, Klagshamns gator eller vart det nu än är.
Kära, kära armband....



Boris

Kan köpa ett nytt till dej :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?