svar på kommentar
Publicerat den

Svar: Guuuud vad jag känner av mycket negativitet från denna kommentaren. Känns verkligen som om du menar att allting är dåligt men grejen är den att nej jag har faktiskt inte förändrats så mycket. "Pojkflicka", det har jag alltid varit, det kanske inte syntes så mycket på min utsida då som det gör nu fast nä, alltså jag klär mig i det jag vill och sminkar mig hur mycket jag vill. Vissa dagar orkar man helt enkelt inte bry sig och drar helt osminskad och iklädd i en hoodie någonstans medans andra dagar har jag till exempel med mig smink till skolan för att jag känner för att fixa till sminket på rasten eller något.

Svar: Hehe wow, vart har du fått det ifrån? :p Jag är verkligen någon som inte håller koll på vikten... Men alltså, tränar och äter rätt försöker jag göra så mycket som möjligt. Det är faktiskt det enda som krävs egentligen. Rör på dig mycket, ät frukter och grönsaker istället för chips och chocklad, skippa McDonald's osv så ska du se att du klarar det :-)

Svar: Ovanstående kommentar ^
Det kanske är ett sådant typiskt svar som man får från alla men det är så det är. Men om ni vill så kan ni ju kommentera vad det är ni "tränar" alltså mage, lår, armar osv, så kan jag kolla om jag hittar lite träningsövningar för er ;-)

Svar: Den kommer från Stadium!




Sara

Få kurvor, och gå ner i magen?:D btw tack för svaret !



URL:


Sandra

Tycker om din blogg. Du har en väldig fin personlighet :D pusss



URL:


anonym

ta det positivt, du är kanske en pojkflicka men det gör inte din personlighet ful, du är lika söt like always!



URL:


Tova

Du sminkar dig mycket mer nu än innan ~



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?