just because
Publicerat den

Jag just nu.

Det har varit otroligt skönt väder idag och för en gångs skull har jag varit ute innan solen håller på och går ner. Var och fikade med Tindra i Västra Hamnen. Vi satt och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. Älskar sådant <3 Nu har jag i alla fall precis sett färdigt på Desperate Housewives. Helt galet att serien tar slut om bara några avsnitt. Har liksom följt den serien sedan den började för flera år sedan, så det känns helt konstigt att den inte kommer finnas mer snart... Sjukt nyfiken är jag ju på hur allting slutar! Nununu så ska jag kolla upp lite nyttiga matrecept på internet för nästa vecka ska jag laga mat helt själv och dessutom nyttig mat. Men det kommer ni nog få se bilder på, kanske lägger ut ett och annat recept också, varför inte liksom?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?