BABES!
Publicerat den

Förlåt förlåt förlåt för min urkassa uppdatering men nu är det faktiskt som så att min dator är på lagning och det finns fortfarande ingen blogg.se-app till android-telefoner... Så det är därför min uppdatering har varit som den har varit. Just nu sitter jag vid pappas dator och skriver detta med ytterjackan på mig. Ska nämligen till Emporia med mamma och kickstarta höstlovet med lite shopping. Har dock inga pengar och jag vill inte ta från henne, så hur ska det då gå till tänker ni... Joooo, jag vann ett presentkort på Vero Moda värt 1000 kronor, så det ska nog gå!! Haha, jag tror inte ens ni förstår hur glad jag är över det. Brukar aldrig ha tur i spel, tävlingar osv och det var helt spontant att jag ens var med i denna, så det blev typ dubbel lycka, eller trippel faktiskt för jag var ledsen innan idag. Aja, ha ett bra höstlov kompisar!
 
Hahah, detta vann jag då 1000 spänn på!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?