Baby Love
Publicerat den

The Supremes – Baby Love 
 
 
"I need you, oh how I need you
But all you do is treat me bad
Break my heart and leave me sad
Tell me, what did I do wrong
To make you stay away so long"



Anonym

Hej du har så grym men kan du hjälpa mig med en grej? Detta året har varit rena kaoset! Förlorat min kille förlorat mina närmsta vänner, förlorat mitt självförtroende tappat bort mig själv totalt! Gråter mig till sömns VARJEDAG för att jag vill att det ska bli som förut! Men ingen annan verkar vilja dd fattar inte varför jag känner Mig så ensam när jag har en så bra familj!' Vet inte vad jag ska göra hjälp mig! Har en sån klump i magen vad ska jag göra?



URL:


Anonym

Hej du har så grym men kan du hjälpa mig med en grej? Detta året har varit rena kaoset! Förlorat min kille förlorat mina närmsta vänner, förlorat mitt självförtroende tappat bort mig själv totalt! Gråter mig till sömns VARJEDAG för att jag vill att det ska bli som förut! Men ingen annan verkar vilja dd fattar inte varför jag känner Mig så ensam när jag har en så bra familj!' Vet inte vad jag ska göra hjälp mig! Har en sån klump i magen vad ska jag göra?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?