jag idag
Publicerat den

Tänkte överrösa er med en massa foton på mig själv i och med att det är det enda jag gjort idag om man inte räknar med; tagit foto till mitt id-kort, gått runt i stan och kollat kläder, varit hos mamma samt tittat på en massa serier.
 


Dessutom så rullade mamma mitt hår i papper idag. Ska sova med det och så kommer jag ha fina lockar imorgon! Lägger ut foto på det = en liten förhandsvisning på hur jag hade sett ut ifall jag permanentat det :)



Nathalie B

Åh, du är så fin. Och älskar outfiten med kjolen & det linnet, så snyggt! Om du inte köpt, borde du göra det. Vilken butik förresten? :D

Svar: Tack Nathaaaaa, du med! Haha ja, jag tänkte på dig när jag prövade dem plaggen :-D Uhhmm, tror den hette Pink & Purple eller något sådant. Aldrig varit där inne förut men tyckte att den verkade intressant hehhh
Nicole Bica



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?