Oj, vad jag glömmer bort att blogga!
Publicerat den

Men jag har verkligen inte så mycket att säga. Gör väl bara sådant som alla andra gör.
Är i skolan, pluggar mer när jag kommer hem, hänger med vänner, äter mat... Haha.
Är dock trött som fan idag! Hade lite gott häng här hos mig igår, inte så smart kanske när jag visste att jag skulle upp nu vid tio för att förbereda saker inför loppisen. Ska dra och sälja kläder mellan 12-14, så om ni har vägarna förbi Sevedstorget så tycker jag att ni ska gå in på Flygande Mattan och kolla in vad jag (och andra) har att sälja. Vet inte riktigt till vilket pris alla andra kommer sälja sina saker men jag kommer nog inte sälja någonting för över en 50-lapp.
Så det lär bli några riktiga fynd för dem som handlar från mig ;-)!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?