draw me like one of your french girls
Publicerat den

 
Stor shoutout till ovanstående som tagit sig tid till att rita av mig!
Blev helt perfekt på hans avritning. Tänk er en sådan smal hals, fylliga läppar, perfekta ögonbryn och en söt liten uppåtnäsa! Menmen, jag är fett nöjd med resultatet! Trodde nästan att han hade glömt bort mig haha, för jag skrev upp mig för ett bra tag sedan på en lista av folk han skulle rita av. Det var i alla fall en fin sak att vakna upp till i och med att jag varit uppe med tuppen!
Sov med olivolja i topparna av håret för att jag läst att det tydligen ska vara bra, men för att vara ärlig, så känner jag ingen skillnad... Ska hoppa in i duschen nu och ta en sväng in till stan. Idag vill jag gå secondhand-rundor och äta sushi till lunch :-)



Matilda

ååååh va fint!



URL:


Nathalie & Frida

Fint!



URL: http://ourpassion.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?