feeling good
Publicerat den

Kom nyligen hem från Sushido där jag var och åt lunch med pappa. 80 kronor för 11 bitar, och 5 kronor för en stor portion misosoppa, så jag tyckte faktiskt att priserna var helt okej. Det var i alla fall supergott! Det enda jag inte gillade var att allt serverades i plastförpackningar. Hade varit både finare och lyxigare med riktiga tallrikar, dessutom miljövänligare också!
 
 
Just nu ligger jag i alla fall i sängen och lyssnar på Hannas spellista "Vi ska dansa på hustak." och njuter av att det är sol ute. Snart så kommer våren och det ser jag fram emot. Laddade ner en countdown-app på mobilen idag och har därför koll på att det är 154 dagar kvar till Emmabodafestivalen och 184 dagar kvar tills Wu-Tang kommer till Stockholm!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?