not feeling very well
Publicerat den

Mår riktigt krassligt och känner att om jag inte är sjuk än så kommer jag bli det vilken dag som helst. Har haft halsont i ungefär tre dagar nu och jag får plötslig huvudvärk lite då och då. Kan dessutom inte andas ordentligt ur näsan heller, därför har jag inte gjort någonting speciellt idag sen jag kommit hem förutom att dra till Friskis & Svettis med pappa för att fixa mitt gymkort. Nu när jag äntligen skaffat det, så mår jag alldeles för dåligt för att dra och gymma! Vilken jävla otur jag ligger inne med alltså...
Nu ska jag fortsätta kolla på serier. Vet dock inte om jag ska fortsätta se på Puberty Blues eller om jag ska fortsätta se på Skins (UK). Har börjat lite smått på båda haha, men jag har kommit längre in på Skins så det blir nog att se på det ikväll.
Jag hoppas att ni mår bra både psykiskt och fysiskt och att det håller sig så. Pussar och kramar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?