åhja
Publicerat den

Godmorgon på er! Köpte precis precis biljett till Vanguardfestival. Kommer endast vara där sista dagen för det är då Wu-Tang, De La Soul, MF Doom och Pharoahe Monch spelar, och det är de jag vill se allra mest. Kommer bli så stört bra! Annars så ska jag på en endagsfestival idag också, nämligen "Whatever Floats Our Boat-festival".
 
Det är en festival som arrangeras i mitt område (Seved/Sofielund) och jag tycker att ni alla borde komma! Det är gratis och man kommer kunna göra lite olika saker samt se på artister som bl.a. General Knas och Pap&Emblem. Så om ni inte har något att göra idag vid 13.30, då det börjar, så tycker jag absolut att ni borde ta er hit. 8:an går hela vägen hit, bara hoppa av vid Sevedsgården och så går ni så att ni inte är på samma gata som McDonald's så lär ni nog hitta dit haha :) 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?