D E T Ä R J U N I M A N N E N , J U N I
Publicerat den

Nu ska jag (iklädd i bl.a. shorts) gå ut på stan med mamma och mina bleka, blåmärkes- samt bristningsfyllda ben. Vi ska leta efter en ny klänning till mig och i eftermiddag så ska vi gå och se The Great Gatsby. Därefter vet jag inte om jag kanske ska på någon musikfestival i Helsingborg eller vart det nu var den låg, vi får väl se!
Det är dock en underbar dag så ska försöka spendera så mycket tid ute som möjligt :)
 



Michelle Vinberg

Hej fina! Hur gör du med ditt hår? Lockar du det eller plattar eller sover med flätor eller något sånt? Är det HELT naturligt alltid? Det är superfint! Puss

Svar: Hejhejhallå! Det är nästan alltid naturligt om jag inte känner för att göra något annat med det (vilket jag känner ytterst sällan), sova med flätor gör jag inte nej, men sover alltid med boll. Tack så mycket, puss!
Nicole Bica



URL:


Michelle vinberg

Tror du att det har någon betydelse om man sover med boll? Får man så fina "lockar" i topparna då? :) galet fint naturligt hår!

Svar: Mjo, det blir ju lite lockigt på något sätt tror jag haha! Men BÄSTA tipset är att efter du tvättat det och låtit det lufttorka liiiiite pyttelite, så kammar du igenom det och fixar till din bena vart du nu än ska ha den och gör sedan två bollar, en på varje sida, och låter det torka (helst utan hårfön för bästa resultat) och så blir det superfina lockar. Det var så jag gjorde här: http://nnicolebbica.blogg.se/2013/may/jadore-mitt-har-idag-i-alla-fall.html
Nicole Bica



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?