MÅNDAGSLISTA.
Publicerat den

Vilken onaturlig kraft skulle du välja att ha om du fick chansen? Hade velat kunna teleportera mig. Eller kunna läsa tankar.

 

Om du fick femhundra tusen som skulle slösas på en dag. Vad skulle du slösa dom på? Åka bort med mina vänner (jag bjuder såklart på resan) och shoppa jättejättemycket. Festa, äta gott, köpa gåvor. Har jag något kvar i slutet av dagen när jag ligger hemma helt utmattad så skänker jag dem till välgörenhet eller forskning av något slag.

 

Om du fick leva på vilket årtionde du ville, vilket skulle det vara? 1950 eller 1980 pga stilen.

 

Hur ser din drömbostad ut? För att vara ärlig så vet jag inte riktigt. Men antingen bohemiskt mysig med mörkt trä och färgglada gardiner, tapeter och kuddar eller vitt, gammaldags och romantiskt.

 

Vad var du mest rädd för som liten? 

 

Finns det någon filmkaraktär du alltid känt igen dig själv i? I så fall, vem och varför? Rapunzel i Trassel när hon är sådär obeslutsam för om det var bra eller inte att rymma ifrån tornet, för jag lider typ av beslutsångest så jag kan aldrig bestämma mig.

 

Du har fått chansen att pussla ihop din egna fantasisläkt, vilka ingår i den? Olsen-tvillingarna, Method Man, hela jävla Kardashian-familjen, Will Smith, Sky Ferreira och Tyler The Creator.

 

Vilka tre saker skulle du vilja uppleva innan det är för sent? Det är väl aldrig för sent för något? Hur som helst så vill jag: gå med i Försvarsmakten, besöka Taj Mahal och lära mig surfa.

 

Vilka fyra låtar får dig att verkligen känna, och varför? 

Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet för att texten är sååå "asdfghjkl".

Rise Against – Worth Dying For för att den har räddat mitt liv.

Bob Marley – Stand Alone för att det är min favoritlåt med Bob Marley (som jag älskar).

Yiruma – River Flows In You för att denna låten, utan ett enda ord, kan få mig att tänka på så mycket saker och släppa ut mina känslor.

 

Hur tror du att din sommar kommer bli? Ett ord: Bäst.

 

Vem berättar du dina hemligheter för? Miranda.




Anonym

hur känner du Lucas ölund?? såg att ni följde varandra på instagram, hur kommer det sig? har följt din blogg jätte länge och känner lixom Lucas så tyckte det var as konstigt!!!

Svar: Haha det är min kusin :)
Nicole Bica



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?