midsommarskvällen
Publicerat den

 
Efter att jag hade vaknat den 21:a juni så fixade jag mig och drog till mamma, därefter så åkte jag in till stan för att träffa Vendela och efter en hel del komplikationer så var jag hemma hos mig med Sonia. Vi mötte upp Vendela och stack till Hyllie för att det skulle pågå någon form av festligheter där men tydligen så var det lite folk och väldigt blåsigt. Så vi drog oss till Folkets Park med Måns och två av hans vänner. Där satt vi och pratade med fransmän(??) som jag och Vendela fick rosor av. När vi inte orkade sitta mer så drog vi oss till Centralen efter sökandet på en klubb som visade sig vara stängd för kvällen... Därifrån så rörde vi oss mot Hyllie igen och det var mycket mer folk och därav varmare också.
Så allting löste sig tillslut och det slutade med att jag hade en riktigt bra kväll!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?