sista skolveckan
Publicerat den

 
Dagens skoldag gick ut på att kolla på film, äta, leka lekar och baka kladdkaka. Som pricken över i:et så fick vi dessutom sluta mer än en timme tidigare, så jag stack direkt till Drewex och köpte studentpresent till Måns. Nu är jag hemma och ska göra färdigt en SO-uppgift innan jag rör mig mot gymmet. Därefter ska jag till mamma och sedan så ska jag kanske på Strandskolans efterfest. Ni får ha en dundervecka för jag kommer antagligen inte uppdatera på några dagar!
 



Anonym

Du bara visar dina bröSt och leker den finaste tjejen i världen.Tro inte du är så fin du har så ful duckface

Svar: haha ursäkta men VAR visar jag mina bröst?
Nicole Bica



URL:


julia

vill stoppa upp en hel penna i den personens näsa ^

Svar: hahahaha <3
Nicole Bica



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?