va händer
Publicerat den

Har inte uppdaterat på över en vecka. Fy skäms Nicole! Det ska förhoppningsvis inte upprepas men som sagt så laggar mitt internet och så har jag en massa annat för mig. Det där andra har idag varit att plugga till NO-provet och skicka konstiga snaps till olika härliga människor. Har även läst Jonas Hassen Khemiri's öppna brev till Beatrice Ask, och tänker följa hela grejen genom att se på Gomorron Sverige imorgon för där kommer Beatrice svara på brevet. Tips till alla er som är intresserade! Annars så hade jag väl tänkt ta och läsa lite i Beautiful Creatures innan jag går och lägger mig. Jag har studiedag imorgon men det spelar ingen roll.
 
1 dubblett av mina 4988503 snaps :)



Sara - Hold on be strong

Fin!



URL: http://saraleasofia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?