Friday I'm In Love
Publicerat den

Nu när det bara är 18 dagar kvar till skolan så känner man sig inte så motiverad för att vara där, men som vanligt så måste man göra det man måste göra. Fick i alla fall reda på att mitt betyg i matte nu efter nationella proven ligger på A!!! Det firade jag och pappa med lite sushi (även fast det var planerat redan innan jag fick reda på det) och därefter så spenderade jag nästan två timmar på att gå runt från affär till affär i letande efter den perfekta klänningen som jag, såklart, inte lyckades hitta. Var de fina så satt de inte fint eller så var de alldeles för dyra. Så det uppdraget står fortfarande på listan och måste klaras av snarast!! Annars så har jag väl inte gjort så mycket mer idag. Var i pizzerian och träffade min farmor och farfar och efter det kom jag hem och vilade lite, så här ligger jag nu och skriver detta (+bokrecension) och planerar kvällen lite smått. Livet är rätt bra ändå.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?